Leta i den här bloggen

tisdag 30 juli 2013

Tillbaka!

Tillbaka till jobbet igår. Tillbaka på gymmet idag.
Har tränat tre gånger under semestern och hade nästan två hela veckors vila. Det har varit välbehövligt med vila och oplanerade dagar för mig. Och det var väldigt tungt och jobbigt på gymmet de två passen jag körde förra veckan. Men idag var det som vanligt igen, jättekul och härligt alltså!

Semester har jag spenderat med en SM-tripp till Halmstad, en heldags hos mina morföräldrar i Hällefors, fyra mysiga dagar i Skåne med min Patrik och extra mycket tid med mina nära. Just det med att hinna med att träffa mina nära har jag uppskattat jättemycket! Har inte träffat mina föräldrar så här ofta, som jag gjort de senaste veckorna, på länge. Och att spontant kunna åka hem till farmor på fika och en pratstund har inte varit helt fel heller!

Men nu är det slut på latheten för en tid fram över. I tre veckor blir det hård träning och tillbaka till att inte äta så mycket godis och göttigheter. Sen blir det en härlig vecka på Kreta med syrran innan jag fortsätter med den hårda träningen!

Mer om mina kommande planer fram över. Dagens pass:

Uppvärmning:
10 minuter rörlighetsövningar

Marklyft:
5x5x75kg

Frontböj:
5x3x30kg

Latsdag, smalt grepp:
3x12x30kg

Ryggresningar:
3x12x5kg

Benlyft:
3 set

Latsdrag, brett grepp:
3x12x30kg

Mage, sidan:
2x12x10kg

10 minuter stretching som avslutning!

Lätta marklyft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar