Leta i den här bloggen

lördag 7 juni 2014

Gårdagen!

Alltså, vilket bra sätt jag har avslutat min tjänstledighet på! Hunnit träffa familj och flera vänner, har haft tid att umgås med min Patrik och tränat. Senast igår blev det grill med några stycken från KAK, där vi i och för sig blev avbrutna av regn och fick sätta oss inomhus. Men trevligt ändå!

Och fortfarande har jag en och en halv dag kvar innan jag är tillbaka på jobbet. Morgon dagen kommer jag nog få göra en restuppgift på men det gör mig ingenting.

Fredagens pass gick bra, är lite feg med djupet ibland vilket inte är likt mig. Tror det är nu när jag använder knävärmare som det kommit fram. Jag har hittills inte blivit underkänd av domarna på grund av tekniska saker (vad jag minns?) och det tänker jag inte bli på SM heller. Bänken gick super också kändes lätt även sista på 55kg.

Uppvärmning:
Rörlighet

Knäböj:
5x5x90kg

Bänkpress, med stopp:
7x1x52,5kg
1x55kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar