Leta i den här bloggen

tisdag 26 juni 2012

Gårdagens träning

Gav en fruktansvärd träningsvärk! Alltså ett lyckat pass:

Uppvärmning
cykel 10 min (intervaller)
Ryckböj
två set på ca 8 rep
Knäböj
3x5x55kg                        
2x5x50kg
Sumomark
några test på 40-50kg    
Bänk
3x6x25kg
Vadpress sittande
2x10x20kg
Utfall
3x10x8kg

Hade tänkt köra mage också men klockan blev mycket och jag hann inte innan gymmet stängde. Avslutade i alla fall med stretching, ska försöka få med det varje pass. I knäböjen fick jag sänka vikten pga dålig teknik. Har tillslut bestämt mig för att testa sumomark, tror att det kan vara en bra övning, även om jag ska fortsätte att köra smalt i första hand.

Jag hade för övrigt tänkt köra mage och springa lite idag, men träningsvärken och för lite tid satte stopp för det.

Spenderade en hel del av dagen med att bygga brygga och fixa material.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar