Leta i den här bloggen

måndag 4 juni 2012

Gymlängtan

Har inte varit på gymmet och tränat på över en vecka nu. Och vad jag saknar det! Hade ett så himla bra pass sist.
Men jag försöker kämpa på med löpningen (i två veckor till i alla fall). Jag och min löparkompis försökte oss på fyra kilometer idag på lunch. Det gick inte alls. Ingen av oss hade en bra dag. Jag kände redan innan att det inte skulle gå. Hade ont i magen och var trött efter helgen.

Igår spenderades hela dagen i bil och på båt. Familjen tillsammans med Patrik, morbror Perra och simon och mormor och morfar åkte till Borensberg och Göta Kanal. Lite väl utdraget och segt, men annars fint och mysigt. Och god mat! Åkte innan 08 och hemma 22.30, så det var en riktig heldag! Morfars 70års present.

I fredags var det gruppfest med jobbet, så det har varit fullt upp hela helgen. Nu ska jag gå och lägga mig så jag är lite utvilad i morgon. Sen är det ju nationaldagen och ledigt på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar