Leta i den här bloggen

måndag 28 juli 2014

Vardag

Tillbaka på jobbet idag (gjord en dag förra veckan men det räknas inte) och med det följer rutiner. Äter mer som jag brukar, tränar 3-4 dagar i veckan (mån, ons, fre och möjligtvis under helgen), cyklar till jobbet varje dag osv. Idag körde jag yoga efter mitt pass skulle verkligen vilja hålla igång med det ett par gånger i veckan. Det behöver inte vara så avancerat: 20 min på kvällen eller så. Och löpningen som jag hade kommit igång med under en vecka rann ut i sanden när temperaturen gick upp till över 30 grader, det var för varmt för mig. Men kanske ett nytt försök nu i veckan!

Dagens träningspass blev ett hopplock av överkropps övningar inklusive bål:
Dips
Armhävningar
Bänkpress
Plankan
En variant på russian twist
Militärpress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar