Leta i den här bloggen

måndag 30 juli 2012

Choklad+blåbär+banan

Ledig idag. Sista ledigheten för sommaren. Passade på att gå till gymmet vid 12-tiden, skönt när det inte är så mycket folk. Dagens pass:

Uppvärmning:
Cykel 10 minuter intervall.
Knäövningar (dålig balans!)

Marklyft:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
4x85kg

Latsdrag brett grepp:
2x8x35kg

Rodd smalt grepp:
2x8x35kg

Hyperextension:
3x10st

Körde lite fällkniv också, men jag tappade räkningen på hur många jag gjorde. Var ett bra pass, men jag var så jäkla hungrig på slutet. Jag måste lära mig planera bättre med mat och så. På tal på mat så gjorde jag världens godaste smoothie när jag kom hem. Banan+choklad+blåbär är en väldigt bra kombination!



Recept:
1 liten banan
1,5 dl tinade blåbär
1 skopa choklad-proteinpulver  (Whey tech designers protein blend)
2 dl mjökl
1 dl lätt vaniljyoghurt

MIXA!


Sol på balkoooongen! Snart kan jag äta mina egna tomater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar