Leta i den här bloggen

tisdag 31 juli 2012

Vill. Träna. Nu.


Åh idag har jag ju massa energi och lust för träning. Synd då bara att jag ska städa. Och i dag passar det inte att skjuta på det, för då får jag nämligen lite problem med mina andra planet denna vecka! Till exempel blir det ut på lite afterwork i morgon, med mat på O´learys antagligen, och på torsdag ett planerat pass på gymmet. Knäböj kanske?

Intressant det där med motivation förresten, den kan verkligen komma när man minst anar det. Nu för tidan finns motivationen som tur är inte så långt borta. För mig brukar den komma så fort jag läser om någon annan som har tränat i till exempel en blogg eller tidning. Då känner jag "Jag vill också!"
Idag stillar jag i alla fall mitt sug med att packa lite löpkläder så att jag kan springa 2,5km på lunch i morgon.

Nu ska jag städa badrummet och ta ut mattor på vädring, skojjgt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar