Leta i den här bloggen

lördag 7 juli 2012

Prioriteringar

Den här veckan har det bara blivit ett styrkepass. Känns inte jättebra, men ibland får man prioritera familj och sommarväder.
I torsdags när jag var på väg till gymmet var det sommarens varmaste dag. Jag kände bara "Nej, nej, nej! Jag vill inte gå ner i en källare nu!" så när Patrik ringde och berättade att han slutat lite tidigare så valde vi att åka ut till sommarstugan och bygga mer på bryggan i stället och äta en sallad i solen.

Igår var jag hemma hos mina föräldrar och gick på marknad. Är hemma där alldeles för sällan tycker jag! Men där missade jag ett pass också. 
Nu har jag i alla fall precis kommit hem efter en löptur/promenad, härligt!

Idag ska jag spendera dagen med lite rensning och inredning här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar