Leta i den här bloggen

måndag 8 oktober 2012

Åttonde oktober

Idag är det ännu en ny måndag. Hade en jättehärlig helg i Göteborg med fika, mat, shopping och hotellvistelse. Missade att det var chokladfestival. Den hade inte varit fel att besöka annars. Men vi köpte oss några praliner på en chokladbutik i alla fall.

Jag skulle gissa att vågen inte är på min sida idag. Men det man inte vet lider man inte av. Väger mig inte så ofta nu, tror det kan bli för mycket att tänka på annars! Insåg i dag att det är 5 veckor kvar till tävling och jag är inte under 63 kg än. Hade en plan på att ligga runt 60-62 kg vid tävlingsstart. Men det finns fortfarande tid. Det är bara ett par kilo. Det som där emot känns mer stressande är att det kommer bli svårt att hinna med träningen framöver. Ska snart börja renovera köket och det kommer nog ta upp all min lediga tid i minst en vecka.

Idag var ingen bra dag. Hade ont i magen när jag kom till gymmet så det blev inte mycket.

Uppvärmning:
Cykel 10 minuter
Ryckböj 3x10

Marklyft:
5x5x80kg

That's it!
Blir nog bättre i morgon, då kör vi knäböj! Och ingen magont tack...

Nu ska jag sätta mig och planera kommande veckor inför serie 3:an/dm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar