Leta i den här bloggen

söndag 14 oktober 2012

Fjortonde oktober

Kan börja med att berätta att jag har träningsvärk. Och det känns underbart!
Jag tränade knäböj i fredags och det var evigheter sen jag fick rejäl träningsverk. Tyvärr var jag väldigt stel igen så nu är det dags att komma igång bättre med stretchingen. Fick stå med hälarna på en bräda för att komma ner på ett bra sätt. Ska sätta mig och beställa hem ett par lyftarskor i kväll! Det kan nog hjälpa till lite också.


Dessa kanske. 750kr, finns ett annat par för 1200kr också. Men jag tror de här duger. Vill inte lägga ut allt för mycket pengar...

Så fredagens träning då. Inget långt pass men det var ett bra pass.

Uppvärmning:
10 min cykel
Ryckböj 2x10st

Knäböj:
5x5x55kg

Utfall:
1x5x20kg
2x5x25kg

Goodmorning:
1x10x25kg
2x10x30kg


Nästa pass blir i morgon, måndag, och då blir det bänkpress. Ser fram emot de, känner att jag fått vila ut lite över helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar