Leta i den här bloggen

tisdag 2 oktober 2012

Oktober

Jag är lite lat, jag erkänner. Jag sitter med datorn i knät med mobilen i handen. I mobilen har jag en video från gårdagens träning. Filen är för stor för att skicka till datorn via mail och jag orkar inte hämta sladden som ligger tre meter ifrån soffan.

Så, jag får lägga upp videon i morgon i stället.

Jag slog ihop marklyfts passet med bänkpressen för att hinna med denna vecka, ska iväg på en weekend resa till Göteborg i helgen. Så jag hinner inte träna på fredag.

Uppvärmning:
Cykel 5 minuter
Ryckböj 2x8st

Marklyft:
5x5x90kg

Bänkpress:
4x5x30kg
1x17x30kg

Rodd, smalt grepp:
3x10x40kg

Lutande hantelpress:
3x10x10kg

Axlar:
1x10x5kg
1x10x4kg

Gick tillbaka lite viktmässigt i bänken. Kändes bra att köra på en lättare vikt. Explosivt. Men det blev lite tråkigt efter två sett, så i sista körde jag på så länge jag orkade. 17 repetitioner är väl inte så illa?
Marken känns fortfarande riktigt bra!

Har planerat in ett löppass och en styrkepass till den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar