Leta i den här bloggen

lördag 27 oktober 2012

Ingen träning

 


Nu har jag inte tränat sen onsdag förra veckan. Renoverar kök just nu så all ledig tid går till det. Riktigt dålig timing med tanke på att det är tävling om två veckor. Menmen det är bara att göra det bästa av situationen.
Gillar appen Pixlr O Matic, riktigt kul!

Börjar se bra ut i köket nu i alla fall, väggarna klara (tog tid!) och halva taket på plats. I morgon har vi mycket som ska hinnas med. Och på kvällen blir det WASP. så jäkla kul!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Kul med renovering! Jag har en kul idé! Om du skulle vilja skriva lite kort om renoveringen och lägga upp ett bar bilder på mitt byggforum jag jobbar på. Det skulle vara jättekul! Som en liten morot kan jag locka med en välkomstpresent!

    Det skulle vara roligt! Hör gärna av dig så berättar jag mer, helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag skrev förra veckan och frågade om du ville dela med dig av renoveringen på byggforumet Byggla. Det skulle högst ta några minuter och för det skickar jag en snygg Byggla-t-shirt!

    Hör gärna av dig och ha en fin dag! :-)
    /Helgi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Glömde bort att svara! Har skickat ett mail till dig nu. Vore kul att vara med.
      Tack det samma!
      Sandra

      Radera