Leta i den här bloggen

torsdag 2 augusti 2012

Torsdag 2/8

Idag var jag energisk. Eller nja... Beror på hur man ser på det. Jag avslutade mitt gympass lite tidigare än jag hade tänkt. Dels för att jag var så slut i armarna så komplementen gick jättedåligt och dels för att jag var väldigt kissnödig och den enda toaletten som är tillgänglig på KAK är avstängd. Helt plötsligt hade byggarna bara stängt av allt vatten utan att meddela Patrik eller nån annan på KAK innan...
Hur som helst så åkte jag då hem efter en och en halv timmes bänk. Ungefär. Hemma gjorde jag i ordning en  smoothie (stavningsprogrammet ville att jag skulle skriva mothårs i stället??) med hallon, blåbär, mjölk, lite vanilj yoghurt och protein pulver med jordgubbssmak. Sen tog jag bilen till Tyrstugan och sprang 2,5km.
Kunde inte bara sitta hemma när jag hade massa energi kvar!

Dagens bänkpass:
Uppvärmning::
10 minuter cykling.

Smalbänk:
8x25kg
8x30kg
8x32,5kg
8x35kg

FU-bänk:
8x25kg
8x25kg                  glömde höja....
8x27,5kg
7x30kg

Stoppbänk:
3x30kg
2x32,5kg
1x35kg
0x40kg                  alldeles för trött i armarna, helt slut.

Hantelpress:
6x10kg

Bra pass men det var mycket att tänka på när det gäller tekniken, har inte kört smal-bänk och Fu-bänk så många gånger tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar