Leta i den här bloggen

söndag 30 september 2012

Söndag

Ja idag han jag med lite mer träning innan veckan var slut. Det blev en lätt joggingtur på 5,57 km (om man ska vara exakt) på strax under 40 minuter. Ett tempo på 7 min/km vilket kunde varit snabbare, men det kändes som ett skönt tempo idag. Det känns också bra för självförtroendet att veta att jag skulle ha klarat längre om jag hade haft tid. Hade tyvärr en tvättstuge-tid att passa. Så kan det vara en söndag.

Det var för övrigt en otroligt härlig höstdag i dag. Klar och frisk luft, solen sken och lagom varmt. Och nu har det verkligen blivit sådär orange och fint ute i träden.

Jag och Patrik var ute och cyklade en sväng i går kväll och tog lite kort. Jag tvingade honom mer eller mindre att följa med, men det blev en härlig cykeltur och ett par hyfsade bilder. Vad svårt det är att fotografera på kvällen! Skulle vilja ha lite mer tid att lära mig kameran bättre. Jag har alldeles för många hobbys och intressen...

Bakning är också kul!

Härliga färger

Mysig kväll

Ur maskarnas perspektiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar