Leta i den här bloggen

måndag 3 december 2012

3 december

Åh vad det är kul med marklyft!
5-3-1 schema kör jag på detta också. Ska bli så kul och se hur det om det blir några framsteg. Nu är det mindre än två veckor kvar till KM. Det är ingen jag jättesatsar på men det ska bli roligt att tävla lite.

Dagens:
Uppvärmning:
Cykel 6min
Ryckböj 2x10

Marklyft:
5x65kg
5x75kg
14x85kg (Hade bra stöd från kak-gänget där, underbart! Patrik städar toan framöver)

Sittande rodd (smalt grepp):
3x10x20kg

Breda latsdrag:
1x6x40kg
2x10x35kg

Ryggresningar:
3x15st

Avslutade med lite blandade magövningar och stretching! Borde stretcha mer, stel är jag...

Johan Glans i helgen var föresten helt fantastiskt! Skrattade så jag grät igenom hela showen på 1,5h. Sen blev det good mat och efterrätt. En härlig kväll med mamma, pappa, Patrik, farmor och syster.

I morgon är planen att jag och Elin på jobbet springer på löpband på lunchen.

Börjar mer och mer se ut som ett troll!




2 kommentarer: