Leta i den här bloggen

torsdag 29 november 2012

29 november

Idag behövde jag verkligen träningen. Innan var jag trött, sliten och lite smått nere. Men efter träningen mådde jag toppen verkligen. Bästa medicinen! Började med 5-3-1 schema för knäböjen, har testat det förut och det ska nog funka bra tror jag. Kul att ha kommit igång ordentlingt med själva styrkelyftandet.
Dagens träning:

Uppvärmning:
10min cykel
ryckböj 2x10st

Knäböj:
5x45kg
5x52,5kg
10x60kg

Vader:
3x10x40kg

Mage: 
Plankan på boll 3x40sek
Vrid med 2kg medecinboll
Situps

Bencurl:
1x10x27kg
2x10x36kg

Benspark:
3x10x40kg

Sprang lite igår också, testade löpband för första gången. Det var ett bättre alternativ än att springa ute i kyla och regn. Blev lite mer än 20min.
I morgon blir det ingen träning, då ska jag, Patrik, mamma, pappa, syster och farmor på Johan Glans och sen äta mat ute. Läääängtar!


WORLD TOUR OF SCANDINAVIA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar