Leta i den här bloggen

lördag 17 augusti 2013

Ben!

Igår fick jag köra mitt benpass utan knäböj. Kändes lite konstigt men bra ändå. Ett kortare mer intensivt pass som fick benen att skaka efteråt! Fick till lätt bänkpress och för första gången på de här tre första veckorna efter sommarvilan hade jag lite fart och explosivitet.

Utfall:
3x12x16kg

Bencurl:
3x12x27kg

Benspark:
3x12x27,5kg

Vader:
3x12x30kg

Bänkpress (olika brett grepp):
5x3x35kg

Stretching.

När jag kom tillbaka efter sommarvilan hade jag gått upp lite. Vägde 65,7kg. Hade tagit det ganska lugnt på alla plan om man säger så. När jag började jobbet igen och kom in i mina gamla vanor igen började jag gå ner tillbaka och nu står vikten åter igen på strax under 63kg. I morgon drar jag iväg till Kreta en vecka, vi får se hur vikten står sig då. Men ärligt talat tänker jag inte bry mig så mycket om det. Ska bara ha det så bra som möjligt! Sen har jag en lite plan när jag kommer tillbaka...

Hoppas en veckas vila får min höftböjare att må bättre. Nu ska jag fortsätta lite med packning och städning, senare ska jag och Patrik till min farmor en sväng som fyller år i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar