Leta i den här bloggen

tisdag 6 augusti 2013

Gårdagens

Blev sent hem från gymmet igår, passen blir ganska långa nu när jag lägger mer tid på stretching och uppvärmning. Men det ger resultat! Snart kan jag stå upp och få ner hela handflatan och det var inte alls länge sedan jag hade problem med att över huvud taget nå ner med fingerspetsarna.

Såg tydligen inte helt bra ut i marklyftet, kände det själv sen när jag hade fått höra det. så jag filmade några set, i det tredje hamnade stången lite för långt ifrån kroppen. Sen blev det bättre i de sista, men det var inte samma fina lyftväg som jag brukar ha.

Uppvärmning:
Rörlighetsrutin 15 minuter

Frontböj:
5x3x40kg

Marklyft:
5x5x90kg

Rodd, smalt grepp:
3x12x30kg

Ryggresningar:
3x12x5kg

Mage:
5-6 set, två övningar

Stretching 20 minuter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar