Leta i den här bloggen

torsdag 26 december 2013

26 december 2013

Hej!

Här har det varit tyst ett par dagar. Jag har tränat, men inte så mycket. Det har precis varit jul och det har varit svårt att hinna med, plus att det varit skönt med lite lugn och ro.

Jag firade min jul hos mina föräldrar med släktingarna och det var en jättemysig dag! Jag testade att baka praliner och de blev faktiskt ganska lyckade. Sen åt vi såklart massa god mat som mamma, pappa, mormor och farmor fixade ihop. De är så duktiga!

Igår spöregnade det så vi höll oss inne och tittade på film mest hela dagen och åt ännu mer godis.
Idag ska vi fixa lite sen blir det en sväng till gymmet i em. Ska bli skönt, tror jag.

Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp träningen fram över. Tänkte att under mellandagarna nu ska jag bara köra det jag känner för. Sen ska jag klura ut ett bra schema som jag kan börja med efter nyår. Jag ska lägga upp en plan för vilka tävlingar jag ska vara med på. Jag vet redan att den tävling jag satsar mest på är SM i klassisk styrkelyft i juni.

Hoppas alla haft en fin jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar