Leta i den här bloggen

fredag 13 december 2013

Fredag: Knäböj

Ett kort pass idag! Gjorde det viktigaste, sen var det dags att plocka undan, städa och ställa fram stolar med mera. I morgon är det nämligen dags för årets största händelse för klubben, KM. Ska bli riktigt kul. Själv ska jag inte tävla utan ska stå och sälja kaffe i stället. Det är en hel del anmälda, så det lär bli en heldag. Sen på kvällen ska jag och Patrik iväg på julbord med mitt jobb. Jag kommer va helt slut på söndag och då är det dags för ännu ett julbord, med några vänner.

Igår var det bio med min pappa och syster också, så denna vecka är verkligen helt fullproppad. Bara med roliga grejor som tur är.

Dagens pass:

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Knäböj:
5x5x67,5kg

Utfall:
3x10x30kg

Sovdax!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar