Leta i den här bloggen

fredag 9 november 2012

Nionde november

Idag efter jobbet var jag trött och tappade nästan suget på att träna. Meeen jag lyckades vända de dåliga tankarna! Jag vill ju komma i form, må bra och bli STARK. Då kan man inte sitta hemma i soffan. Så jag gjorde upp en plan med mig själv. "Börja med crosstrainer och bänkpress så får vi se sen hur mycket jag orkar. Det ska jag i alla fall klara!" Väl på gymmet kändes det jättebra och det gick hur bra som helst (även om bänkarna var upptagna). Det gäller att lura huvudet ibland.

Cardio:
Crosstrainer 30minuter (13,9km)

Lutande hantelpress:
3x12x10kg

Bicep:
3x10x10kg

Axlar:
3x10x4kg

De få övningar jag körde kändes riktigt bra. Hade så ont i armarna efter passet att jag inte kunde bära en påse med kläder! Körde på samma vikter som jag brukar, efter två veckors underhåll. Bevisar för mig att jag kan mer än vad jag tror.

Någon gång vill jag vara lika stark som Zohan och göra
armhävningar utan händer!

Mysfredaaaag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar