Leta i den här bloggen

onsdag 14 november 2012

Träningsvärk

Idag fick det bli ett pass med fokus på kondition på gymmet. Träningsvärk i vader och mage som gjorde att jag rörde mig som en jag-vet-inte-vad hindrade både bänk och knäböj. Tur att jag kan köra i morgon igen! Och då har antagligen träningsvärken lugnat sig.

Det blev 40min på crosstrainern i alla fall. 17,5km var inte helt fel. Sen fortsatte jag med övningar för knäts mindre muskler och avslutade med stretching. Lagom pass!

Gick in på friskis och svettis i dag också. Ska testa på ett core-pass där nästa vecka. Tänkte att det kan vara kul att variera sig ibland. Då passar det mig bra att ta ett pass som core också, efter som att jag tycker att det kan vara svårt att träna magen ordentligt. Ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar