Leta i den här bloggen

fredag 8 november 2013

Inför DM

Morgondagens frukost, lunch och energi är inhandlad. Packningen snaaart klar och jag känner mig redo för tävling. Längtar till morgondagen! Gårdagens träning gjorde att jag inte känner mig riktigt lika orolig för knäböjen som jag gjort tidigare och det är skönt. Behöver inte gå ut på podiet med ont i magen inför första lyftet.

Gårdagens pass:

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Knäböj (med bälte):
5x5x80kg
1x90kg

Utfall:
3x10x30kg

Crosstrainer:
20 minuter intervaller
10 minuter på nivå 5

Avslutade med en ordentlig omgång stretching.

I morse tog jag en promenad på över en timme till jobbet, har inte heller druckit mer än ett par deciliter vatten idag (+kaffe) så ska bli intressant och se hur mycket jag väger in på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar