Leta i den här bloggen

torsdag 21 november 2013

Tävlingsdax

Oj då. Nu ligger jag ju efter igen. Är lite trött nu för tiden och träningen har inte gått så bra. Har bitit ihop denna vecka och klarat två pass. På lördag är det bänk-SM och efter det tar jag vila.
Ska bli kul med tävling ändå bara jag hinner sova lite och samla ihop lite energi. Känner mig inte alls lika stark som innan DM, men jag siktar ändå på ett pers eller att i alla fall ta i allt jag kan! I morgon blir det först jobb till ca 15 sen raka vägen hem, hämta packning och plockas upp och vidare till Sundbyberg. Kvällsvikten ligger på 62,2kg med myskläderna på, så jag behöver inte bekymra mig om det. Blir väl tyvärr ingen monsterfrukost på hotellet, men kanske något litet.

Måndagens marklyft:
6x100kg med bälte (hade klarat mer men stången gled i händerna)
8x105kg med bälte (samma här, tog extra magnesia men det hjälpte inte så mycket)
4x3x80kg tempo

Onsdagens bänkpress:
1x2x52,5kg
1x1x52,5kg (hamnade fel på sista repetitionen och orkade inte hela vägen, skulle varit två rep.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar