Leta i den här bloggen

lördag 2 november 2013

Också lite sent

Igår hade jag inte alls nån bra dag. Tyvärr är det så att om jag blir osäker på min förmåga får jag väldigt svårt att prestera. Och igår skulle jag fortsätta höja vikterna i knäböj från förra veckan även om tekniken var sådär. Det ledde till någon sorts kortslutning i huvudet. Jag var helt övertygad om att jag inte kunde och att det var för tungt även om folk runt omkring mig sa att det såg lätt ut.

Slutade med att jag gav upp utan att avsluta knäböjen helt. Resten av passet gick rätt bra, men kvällen över lag var inget vidare.

I morse började jag med en lyxfrukost och senare ska jag iväg och träffa härliga människor på bowlinghallen. Så nu ska jag ha en riktigt bra helg, så laddar jag för bättre träning nästa vecka! Då blir det tävling också!

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Knäböj:
3x5x72,5kg
1x4x72,5kg

Utfall:
3x12x27,5kg

Vader:
3x15x30kg

Sittande lårculr:
3x15x27,5kg

Mage:
3 set

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar