Leta i den här bloggen

torsdag 17 april 2014

Karlstads Atletklubb

Jag är så glad att jag har haft turen att hamna på ett sånt bra gym. De är liksom inte bara ett gym som man går och tränar sitt på och sen snabbt tar sig hem. Om man inte vill det förstås. Det är en härlig stämning där alla hälsar på alla. Det är en blandning av alla möjliga olika människor och väldigt bra stämning. Mycket pepp och skratt.

Igår var en sån dag när tankarna snurrade innan jag kom till gymmet, när jag gick där ifrån var det helt tyst. Det är så skönt.

Kortade ner passet lite igår, var väldigt trött så jag gjorde inte så många komplement som jag tänkt.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Upphöjda marklyft:
5x5x90kg (med bälte)

Bänkpress:
3x6x40kg

Chins:
4x3st

Glömde helt bort att stretcha, lite virrig ibland. Ska köra lite yoga idag, stretcha och få massage!
Kanske även baka en liten kaka:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar