Leta i den här bloggen

tisdag 29 april 2014

God morgon

Skrev inget om det förra veckan, men de två planerade passen blev av. Mycket bra teknikpill blev det och lite lättare vikter till en början. Körde stegrande femmor i stället för 5x5 för att kunna känna av formen och orken.
Igår körde jag ett tungt bänkpass. Det var segt och jobbigt, fick kämpa med de sista repetitionerna sista setten, men det gick! Det är nog ett personligt rekord dessutom. Efter bänkpressen fick det bli militärpress (rekord där med) och sen hantelpress. Jag ska äntligen testa min styrka på onsdag så jag ville inte köra helt slut på mig.

Idag ska jag plugga och ta en tur på stan med mamma och syster.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Bänkpress:
5x5x52,5kg

Militärpress:
3x8x25kg

Lutande hantelpress:
2x6x16kg
1x3x16kg

Första settet: 5x52,5kg

Sista settet: 5x52,5kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar