Leta i den här bloggen

onsdag 16 april 2014

Måndag- Bänkpress

Lätt pass igen, när ska det bli tungt egentligen! Jag följer planen i alla fall för det funkar ändå, jag blir starkare och starkare och det är inte långt kvar tills jag ska börja toppningsschema. Då lär det bli tyngre.
Försöker köra lite mer yoga den här veckan, får mig att hitta vilka delar av kroppen som inte hänger mer rörlighetsmässigt. Har även fått mig att börja jobba mer på hållningen.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar- några nya med extra fokus på axlar, tycker att mina är lite för framåtroterade (det kan innebära problem i framtiden)

Bänkpress:
5x5x47,5kg

Lutande hantelpress:
3x6x16kg

Militärpress:
3x6x22,5kg

Skullchrushers:
3x10x17kg (ungefär)

Axellyft i maskin:
2x12x12,5kg
1x10x10kg

Plankan i redcordband:
3 set

Rushian twist:
2 set

Brutalbänk:
2x6st

Lång strech.

Testar just nu att göra iste, det är ju så himla gott när man köper det utomlands!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar