Leta i den här bloggen

söndag 6 april 2014

När jag har en vecka utan träning...

Finns det tid för saker jag inte gör så ofta annars. Som till exempel att bygga och plantera. Dessutom kan man träffa familjen lite oftare än annars och göra lite fint hemma.

Bilder från morgonen med plantering i äggskal som jag tycker är fint och smidigt, pyssel med nymålad kruka och nya växter på balkongen, hemmagjord ställning för ännu mer växter tillverkad av mig och min pappa och till sist en trött jordgubbsplanta som jag hoppas tar sig. Tänk att plocka jordgubbar på balkongen!







Men nu ser jag fram emot morgondagens träning, kan erkänna att jag har längtat och varit lite rastlös i bland. Jag hör fortfarande dåligt men det är inget som hindrar en från att lyfta vikter. Till veckan blir det lite nyheter i träningen, ska bli kul att komma vidare se om det ger nått. Jag är pigg och utvilad nu i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar