Leta i den här bloggen

måndag 7 oktober 2013

Återställd

Sådär ja, äntligen frisk och kry på riktigt. Blev en konstig vecka förra veckan. Men den här måndagen började precis som vanligt. Jobba sen ett fint marklyftspass. Energin var tillbaka på topp och jag tycker att jag presterade bra!

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Frontböj:
3x5x40kg

Marklyft:
5x592,5kg

Chins, negativa:
5st
3st

Latsdrag, breda:
1 dropset från 35kg till 25kg

Latsdrag, smala:
1 dropset från 35kg till 25kg

Ryggresningar:
3x12x5kg

Stretchingen tog jag hemma efter maten!

Under min sjukvecka skippade jag dieten, därför skippade jag också att väga mig. Det man inte vet, mår man inte dåligt av... Tar och hoppar över en vecka helt enkelt. Nästa vägning blir på lördag., Men jag smygvägde mig lite idag och det såg inte så illa ut. 63,1kg efter träningen med träningskläder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar