Leta i den här bloggen

måndag 28 oktober 2013

Busväder

Idag är det höst på allvar! Usch vad det var kallt och ruskigt att cykla hem från gymmet. Skönt med den varma duschen efteråt. Och den kände jag mig värd efter ett långt och rätt tungt pass. Marklyftet idag var riktigt tungt men gick faktiskt som lättast de två sista setten. Fick klart godkänt även om jag var tvungen att använda bälte (hade nog inte tänkt till riktigt när jag planerade att köra utan). Tre timmar spenderade jag på gymmet idag, men då stressade jag inte direkt heller...

Körde mark igår också men det var så pass lätt att det påverkade inte direkt. Tycker min sumostil börjar bli ganska bra.

Söndag:
Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Bänkpress, med stop:
5x3x37,5kg

Sumomarklyft:
5x3x75kg

Stretching

Måndag (idag):
Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Marklyft:
5x5x107,5kg

Frontböj:
5x3x50kg

Chins, negativa:
2x3

Rodd, smalt grepp:
3x10x35kg

Ryggreningar:
3x10x10kg

Crosstrainer:
20 minuter på nivå 6

Stretching


Rekord måste det ju vara också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar