Leta i den här bloggen

onsdag 22 augusti 2012

22/8

Om man är så trött i armarna att man nästan inte orkar schamponera håret efter ett pass, kan man kalla det för ett bra pass då?

Mina armar var gele när jag kom hem från gymmet idag. Körde igenom överkroppen ganska rejält.
Var helt underbart att komma till gymmet, älskar att vara där.Älskar hur man känner sig efteråt. Slut i kroppen och lagom tom i huvudet!

Dagens
Uppvärmning:
4 minuter cykel

Bänkpress:
5x5x35kg

Hantelpress:
1x10x12kg
2x8x12kg

Hantellyft åt sidan:
3x10x5kg

Pushdowns:
1x10x35kg
2x10x40kg

Biceps:
3x10x9kg

Triceps:
3x10x5kg

Situps:
2x15st

Magvrid med 2kgs boll:
2x40st

Stretching.

Bänken kändes riktigt lätt! Och tekniken var det inget fel på heller. Axelövningen "hantellyft åt sidan" är fortfarande tråkig, men vikterna börjar dra sig uppåt tror jag. Annars kan jag nog inte klaga på nått. Planen nu ser ut så som att i morgon kanske jag kör fredagens pass, med knäböj på schemat. Beroende på hur pigg jag är. Annars blir det konditionsträning i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar