Leta i den här bloggen

lördag 25 augusti 2012

Ändrade planer

Hade ju tagit fram en så fin plan i onsdags! Men jag fick flytta om och ändra lite. På torsdagen kom nämligen en jobbarkompis och frågade om jag var sugen på att köra backträning. Och det var jag såklart.

Så torsdag blev vilodag, fredag backträning (flyttade kvällens knäböj och åkte hem till en kompis för att se twilight) och idag tog jag en sväng till gymmet.

Här är vad jag hann med under det passet:
Uppvärmning:
10 minuter cykel
Knäövningar
Ryckböj

Knäböj:
5x5x60

Utfall:
3x10x16kg

Draken:
3x10x12kg

Situps:
3x20st

Knäböjen kändes jättelätt, fjärde settet var nästan lättare än första. Har tyvärr lite problem med att jag vinklar in knäna och det blev värre och värre. Men jag jobbar på det. Vinklade tillbaka benen lite för att knäna ska, ja hur förklara man det... För att knäna ska böjas utåt i samma vinkel som fötterna?
Kan sammanfatta med att jag har ett problem som jag jobbar med!

Sista settet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar