Leta i den här bloggen

onsdag 29 augusti 2012

Dagens ickepass

Avbröt dagens pass. Hade så fina planer: knäböj + bänkpress + kanske lite mage. Sista passet för veckan och nästa vecka blir det ingen träning heller, så jag ville få med både böj och bänk.
Meeeen, så blev det inte. Kände av knä redan igår när jag körde backlöpning på lunch och det kändes inte bättre idag under uppvärmningen till knäböjen heller. Så jag lyssnade på min kropp och körde mina knäövningar i stället. Och gav mig efter det på grund av lite stress och motivationsbrist. Tråkigt!

Men nu hinner jag pyssla lite inför resan i stället, ca två dygn kvar till Spanien nu! Så nu ska jag iväg och handla lite, sen hem och packa. Blir bra de!

Först dusch. (För svettig han jag bli i alla fall.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar