Leta i den här bloggen

söndag 5 augusti 2012

Helgen!

Yes, en delvis bra helg. För jag började helgen med en mil på crosstrainern och lite magövningar på fredagen efter jobbet. Meeeen på lördagen unnade jag mig lite väl mycket kakor och tårta på vårat lilla invigningskalas. Fast jag avslutade helgen bra idag med ett 3,8km löppass, en långpromenad, nyttig mat och planering av nyttig och bra mat för hela nästa vecka (inklusive storhandling).

Så jag tror jag ligger på plus. Som tur är tror jag inte vågen ligger på plus, men den ligger tyvärr inte heller på minus. Jag skulle vilja stabilisera min vikt på ett eller ett par kilo under min tävlingsvikt så att jag inte ska behöva bekymra mig om den när det är dags för tävling. Vore härligt att kunna lägg all kraft på att bli starkare!

Nu är i alla fall planen att jag ska fortsätta med mycket kondition och i morgon börjar jag om på schemat, kul! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar