Leta i den här bloggen

tisdag 11 september 2012

God morgon!

Är så sjukt trött. Jag tycker det är svårt och jobbigt att komma tillbaka till verkligheten nu efter Spanien. Det känns lite som att det är Spanien som är verkligheten och det här är något annat konstigt liv som jag hamnat i.
Nåväl, börjar i alla fall leta mig tillbaka även om jag är lite väl morgontrött.
Igår körde jag ett lite lättare markpass. Dels för att komma igång lite lätt och dels för att jag ska springa tjurruset på lördag. Måste samla lite energi!

Uppvärmning:
Crosstrainer
Ryckböj

Marklyft:
2x5x70kg
3x5x75kg

Ryggresningar:
3x10st

Fällkniven:
3x20st

Magvrid:
3x25x5kg

Kändes lätt och fint på 70kg, lite för lätt så jag höjde till 75kg. Tappade lite teknik där tyvärr, men kändes ändå ganska bra.

Som sagt, på lördag blir det Tjurruset, så jag tränar lugnt denna vecka. Blir ett konditionspass idag och ett gympass på onsdag. Sen blir det vila fram till lördag. Och på måndag nästa vecka ska allt vara som vanligt igen!

Nu ska jag in i duschen och sen till jobbet. Känns bra att ha flex så att man i bland kan välja att börja lite senare. Föredrar annars att börja runt 07:00-07:30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar