Leta i den här bloggen

tisdag 11 september 2012

Höst

Skrev ju i morse att jag inte riktigt kommit tillbaka till verkligheten efter resan ännu. Men idag, på vägen från jobbet till gymmet, kände jag hur jag landade psykiskt. Kände av hösten så starkt: lite duggregn, doften av mask och övermogna äpplen (låter underbart eller hur?) och bruna löv längs med vägkanten. Jag ÄLSKAR höst. Man kan dra på sig de stickade sockorna och den mysiga tröjan, tända ljus och krypa ner under filten i soffan och se på en bra film. Mig i ett nötskal. Dessutom är luften så härlig på hösten.
Det blev ingen lunch-promenad idag tyvärr, hade varit perfekt väder för det. Där emot blev det mitt planerade cardiopass efter jobbet. 20 min crosstrainer 7,7km. 100m längre än sist! Och lite stretching på de.

Här kommer en video på gårdagens marklyft:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar