Leta i den här bloggen

söndag 16 september 2012

Tjurruset

Sådär. Då har jag klarat av mitt första tjurrus. Och det kommer garanterat att bli fler, för jäklar vad kul det var!
Ett sista hinder innan mål. 

Trött och lerig!

:)

Skål!
Gud vad jag var trött efteråt. 8km tog 1 timme och 25min. Det hade kunnat gå snabbare men det var trångt och svårt att ta sig förbi folk i början när vi sprang på stigar i skogen. Men tiden spelade inte så stor roll. Huvudsaken var att vi klarade det och det gjorde vi ju. Vadade genom träsk och stora lerpölar och klättrade över pansarvagnar. Haha! Vinnaren klarade för övrigt banan på 34min. helt otroligt...
Själv hamnade jag på 392:a plats av damerna, 2 hundradelar efter Elin... Det var 422 startande damer, så det känns ju lite pinsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar