Leta i den här bloggen

söndag 16 februari 2014

Fredagens pass

I fredags körde jag ben. Blev ett lite kortare pass en vanlig, dels för att jag själv kände mig lite stressad och skulle fixa lite saker men också för att gymmet höll på att göras i ordning till tävlingslokal för tyngdlyftning. Alltså kände jag mig lite i vägen och lite stressad. Men det blev ett bra pass ändå, hyfsat många repetitioner i böjen och riktigt jobbiga utfall efter det.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Knäböj:
5x62,5kg
5x72,5kg
9x80kg (bälte)

Bänkpress:
2x5x30kg
1x4x42,5kg
3x4x45kg (med stopp)

Utfall:
1x10x25kg
1x10x30kg
1x7x30kg

Vader:
2x10xkv

Idag har jag kört sumomark och frontböj också, veckans sista pass. Hann inte köra intervaller, men jag ska promenera om en stund!

Uppvärmning:
Rörlighet

Frontböj:
5x3x50kg

Sumomarklyft:
5x3x70kg

Det blev ett par filmer i onsdags, men jag tror jag spar dem för mig själv så länge (vet inte var sladden till datorn är).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar