Leta i den här bloggen

torsdag 20 februari 2014

Måndag- bänkpress

Bra pass, men inga videos. Ett mastigt pass som ändå kändes relativt lätt. Har inga problem att klara det jag ska gör i alla fall. Ligger lite efter på grund av att dagarna varit fullbokade. Drog på marklyftspasset för jag har haft ont i ryggen, bättre idag så det är bara att köra på (det är inget farligt, har nog bara sovit snett eller så).

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Bänkpress:
2x10x30kg
1x10x40kg
1x8x42,5kg
1x8x45kg
1x8x47,5kg
1x6x50kg
1x6x47,5kg
1x6x45kg

Sen kommer jag inte exakt ihåg vilka vikter jag körde med. Hantellyft åt sidan, lutande hantelpress, push downs och militärpress blev det i alla fall! HAr gått upp på från 11kg till 13,5kg i hantelpressen, det är jag nöjd med för det var länge sen jag kände utveckling där. Undrar vad nästa steg är, har sett att det finns 18kgs hantlar men det är ett för stort steg.

Nu får jag ta tag i klimatfrågorna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar