Leta i den här bloggen

fredag 21 februari 2014

Fredagspepp

Ser fram emot helg, vill inte tappa helgkänslan helt nu när jag är hemma och pluggar om dagarna, så jag försöker boka in lite speciella saker att se fram emot. I morgon ska jag och min lillasyster ut och kika på lite möbler och på kvällen ska vi dricka vårt vin som vi köpte i Grekland, mys! I kväll ska jag och Patrik laga god mat och sen slappa med några fler avsnitt utav Criminal Minds såklart.

Men innan dess ska jag köra knäböj (om inte ryggen säger nej men så som det känns nu ska det funka bra).



Tänkte lägga ut filmerna från igår också. Och en solskensbild från i måndags, den får jag nog leva på ett par veckor till för solen verkar inte vilja återvända.

3x100kg


9x112,5kg med bälte


Tappade ryggen en del på sista, men jag var fast besluten att pressa ut allt jag hade! Är ganska övertygad om att jag inte kunde få ut ett enda lyft till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar