Leta i den här bloggen

torsdag 27 februari 2014

Wohoo

Pers igår! Precis som planerat. Var lite pirrig nästan ett dygn innan träningspasset. Det händer inte ofta. Undrar hur jag kommer må innan nästa tävling... Just nu tycker jag att det mesta känns väldigt bra, jag gör de framsteg som vi (jag och Patrik) planerat för och det är så himla roligt att träna.

Idag är jag mör, stel och öm i hela kroppen, så i kväll blir det lite konditionsträning och tyngdlyftning för att mjuka upp kroppen lite.

Så här såg 5x120kg ut med bälte:


Sååå glad att jag klarade fem! Hade varit nöjd med tre... Tappade tekniken på sista, vilket ju inte är så bra, men helt ok ibland när man vill få ut det sista. Annars tycker jag att tekniken var rätt bra i de andra lyften.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Marklyft:
5x95kg
3x107,5kg
5x120kg (med bälte-rekord)

Bänkpress:
2x5x35kg
1x5x40kg
5x3x45kg

Stångrodd:
3x10x27,5kg

Rodd, smalt grepp:
3x8x40kg

Ryggresningar:
2x14x10kg

Negativa chins:
2x3st

Slarvade och glömde stretcha. Ska skärpa mig och komma ihåg det varje pass. Det gör stor skillnad för mig när jag håller igång.
Lite fler videos från passet:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar