Leta i den här bloggen

måndag 11 mars 2013

11 mars

Tillbaka på atletklubben efter en veckas vila. Ganska skönt ibland att hinna med lite annat än sova-jobba-träna-äta-sova. Men nu har jag samlat ihop massvis med motivation och idag var jag redo att köra!

Har under helgen fixat ihop en plan inför klassiska SM i sommar, kommer skriva ett inlägg om det senare, här är i alla fall dagens pass:

Uppvärmning:
Ryckböj 2x10

Knäböj:
5x5x65kg

Superset
Utfall med 15kg              Plankan med 15kg
3x10                               3x30s

Vader:
1x10x35kg
2x10x40kg

Superset
Benspark:                         Bencurl:
2x10x40kg                       3x10x45kg
1x10x45kg

Missade att jag skulle ha bälte på mig i knäböjen så de tre första setten körde jag utan. Det var så himla skönt sen när jag tog på mig bältet, då var det helt plötsligt väldigt lätt!

Känns bra att vara igång igen. I morgon blir det löpning och lite magövningar. Och så ska jag fortsätta med promenaderna till jobbet. Förra veckan blev det mer än 5 timmars promenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar