Leta i den här bloggen

tisdag 19 mars 2013

Sen uppdatering

Är hemma från jobbet idag och vilar upp mig, mår lite sådär. Kommer antagligen vila från löpning och till viss del styrketräning den här veckan. Men jag har hunnit med två pass sen sist som inte dokumenterats på bloggen. Ett i söndags:

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar för axlar och armbågar.

Bänkpress med stopp:
3x5x30kg

Lätt som en plätt!

Och ett i går:

Uppvärmning:
Ryckböj.

Knäböj:
5x5x70kg

Det blev ett kort och rätt dåligt pass. Fick sitta kvar på jobbet en timme längre än jag önskat. När jag kom till jobbet var jag trött och stressad. Hade det inte varit för Patrik som var söt och peppade mig hade jag bara gjort ett sett. Jag misslyckades nämligen på första settet, det blev tre repetitioner där benen var som spagetti. Jag är glad att jag lyckades avsluta. De sista böjarna var nog de bästa.

Nu ska jag fortsätta min dag i soffan framför lite film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar