Leta i den här bloggen

onsdag 13 mars 2013

Dagens bänk

Första bänkpasset på nya schemat. Ibland är det bara så skönt när det är lätt och man får känna sig lite snabb, effektiv och framför allt explosiv! Körde där emot slut på mig helt i komplementen, vilket kanske inte var helt nödvändigt med tanke på mitt upplägg. Men va fan. Ville köra på när jag hade energi.

Kan även nämna att jag sprang igår. Det blev bara 3km, men jag är ganska nöjd med att ha hållit en hastighet på 9km/h. Ska springa i morgon också, det blir sammanlagt 6 dagars träning den här veckan...

Passet:
Bänkpress:
5x5x30kg

Lutande hantelpress:
1x8x11kg
2x8x13,5kg

Axellyft åt sidan:
3x8x5kg

Biceps:
1x8x11kg
2x8x10kg

Triceps:
3x8x15kg

Militärpress:
2x8x20kg
1x5x20kg

Kommer ha problem att lyfta armarna i morgon. Härligt! Testade förresten kvargplättar med jordgubbssylt och vaniljkessella till middag i kväll, det rekommenderar jag verkligen. Såååå gott!

Köpt en ny tavla till köket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar