Leta i den här bloggen

måndag 25 februari 2013

25 februari

Idag var det ett kort men ganska spännande pass. Testade nämligen vilka ingångar jag skulle ha, alltså vilka vikter jag ska starta med, i knäböj och bänkpress. Kände mig stark och nu känner jag mig trygg i den plan jag har för helgen. Den här tävlingen ska jag gå fullt ut och se vad jag är kapabel till!

Planeringen för resten av veckan ser ut som så att i morgon blir det löpning och på onsdag möjligtvis ett litet pass på gymmet för att få genomblödning i kroppen. Annars ska jag satsa på att gå och lägga mig i tid och få så mycket sömn och vila so möjligt. Fast det krockar lite med min plan att städa lägenheten och hinna med att träffa lite människor... Prioriteringar. Har inte riktigt hittat någon bra balans än även om jag närmar mig!

Ska bli kul med löpningen i all fall. Jag ska höja hastigheten lite och hålla ut i minst 5km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar