Leta i den här bloggen

onsdag 20 februari 2013

Nya skor!

Igår fick jag hem mitt första par lyftarskor som jag för första gången använde idag. Ojoj, de fick mig att känna mig stark! På riktigt faktiskt. Det gjorde skillnad i mitt knäböjande. Fick bättre lyftväg och jag kände mig inte lika stel som jag brukar. Utöver det så tog jag även idag en promenad till jobbet och från jobbet till gymmet. Idag hittade jag dessutom ett bra tidsfördriv, under tiden jag gick hem lyssnade jag på en pod. Det fick bli 42 minuters sommarprat med Yngwie Malmsteen, intressant!

Dagens pass:
Uppvärmning: 
(promenaden från jobbet)
ryckböj 2x10

Knäböj:
5x60kg
3x67,5kg
9x75kg

Bänk med stopp:
5x3x35kg

Utfall:
7x10kg (i famnen)
10x20kg (stång på axlarna)

Vader:
10x45kg
10x40kg

Nya skorna som jag betalade 860:- för ink. frakt och post-
förskott (från PowerZite).

2 kommentarer:

  1. Jag blir så avundsjuk på att du gör så mycket bra...jag blir bara latare och latare.längtar till våren då kanske det blir bättre. kram mamma

    SvaraRadera
  2. Ja allt blir nog lättare till våren. Men du brukar väl promenera till jobbet? Bara att ta en liten extra sväng, så får du till lite mer vardagsmotion :) kram

    SvaraRadera