Leta i den här bloggen

måndag 4 februari 2013

4 februari

Idag var en riktigt bra dag. Har varit pigg och glad heeela dagen. Så himla skönt efter som att jag var så otroligt trött förra veckan. Nu sitter jag hemma framför tv:n och äter proteinfluff efter ett bra pass på KAK.

Proteinfluff är något jag verkligen fastnat för, så jag tänkte dela med mig av receptet längst ner i inlägget.

Över till dagens träning:
Uppvärmning:
10 minuter cykel
2x10 ryckböj

Marklyft:
3x75kg
3x85kg
11x95kg

Ryggresningar:
3x10x5kg

Breda latsdrag:
1x10x40kg
1x6x40kg

Plankan:
1 minut
1 minut vila
45 sekunder
1 minut vila
35 sekunder

Smala latsdrag:
1x10x30kg
1x10x35kg

Avslutade med ett par magövningar som jag inte vet namnet på.

Proteinfluff:
(1 portion)

150g         hallon
0,8dl         proteinpulver (kasein)

Tina hallonen i micron, de ska bli ganska mjuka,. Blanda runt pulvret med hallonen med en gaffel tills det ordentligt utblandat och ställ in i kylen. Ta ut igen efter ca 10 minuter och vispa med elvisp på högsta effekt tills det fluffat till sig. Och servera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar