Leta i den här bloggen

onsdag 27 februari 2013

27 februari

Nu har sista passen innan tävlingen gjorts. Blev en sväng till gymmet idag för lite lätt böj och bänk. Dessutom ordentlig stretching och rörlighetsövningar.
I går sprang jag. Det var lite gott och blandat i det passet. Snabb, långsamt, promenad och snigelfart på slutet också.

I morgon ska jag packa och städa. Annars står endast promenad och vila på schemat, förutom jobb då. På fredag har jag tagit ledigt för runt 9 åker vi uppåt. Enligt eniro är det 5,5 timmar till Bollnäs om man åker raka vägen och Albin i klubben ska väga in runt fyra-tiden. Sen kör jag kl 9 på lördag morgon, invägning vid sju.  Vi blir kvar även till söndagen för då tävlar Annelie.

Nu känner jag mig ganska redo i alla fall, förutom att jag är jäkligt trött. Så nu ska jag sova. Och i morgon blir det nog banne mig inte så sent.

Det kommer föresten sändas live på den här adressen:
http://styrkelyft.qrodo.tv/

Jag vet inte riktigt hur det blir till helgen, men ofta brukar det vara bra sändningar med kommentatorer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar