Leta i den här bloggen

lördag 2 februari 2013

Helg

Åh vad jag är glad att det är helg! Fick sova till nästan halv tio, det behövdes...
Och träningsvärk har jag också, den tycker jag både bra och dåligt om. Skönt att veta att det tog bra igår. Men, jag har svårt att röra mig.

Gårdagens pass:

Uppvärmning:
5 min crosstrainer
Ryckböj 2x10

Knäböj:
5x57,5kg
3x65kg
7x72,5kg

Utfall:
3x10x8kg

Det blev ett kort pass för vi skulle på bio. Men jag fick med de viktigaste delarna. Knäböjen kändes lätt dessutom. Mellan utfallen gjorde jag några armhävningar och situps också för att använda tiden så bra som möjligt.

Har råkat anmäla mig till JSM i Bollnäs. Det är första helgen i mars så det är bara fyra veckor kvar till dess. Så nu är det bara att sätta fart med träningen och fortsätta hålla koll på vikten! Kommer säkert inte kunna konkurrera med de andra tjejerna, men det ska bli kul att tävla, få lite tävlingsvana och chansen att öka på några personliga rekord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar